דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוג הידרותרפיה 

מאת    [ 20/12/2010 ]

מילים במאמר: 310   [ נצפה 2116 פעמים ]

הידרותרפיה הינה שיטת טיפול ושיקום המתבצעת במים. תרפיה במים מאפשרת למטופלים הסובלים מפגיעות שלד ובעיות מפרקים להתקדם בקצב המותאם להם, ללא הצורך לסחוב את כל משקל הגוף וללא חשיפה משמעותית של לחצים על הגוף, אשר הסביבה המימית החמימה מונעת.

חוג הידרותרפיה אינו חוג רגיל, יש לו אופי של חוג טיפולי מאשר יתר החוגים. החוג / טיפול מיועד לילדים ולבוגרים בעלי קושי בתפקוד פיזי בעקבות מחלה, מום מולד או טראומה ובעלי הפרעות קשב וריכוז ולחץ. מפגשי חוג הידרותרפיה מטפלים בקשת רחבה של בעיות פיזיות ורגשיות ומתאימים לכל גיל.

חוג הידרותרפיה מועבר על ידי מדריכים מוסמכים ומיומנים (הידרותרפיסטים) אשר עברו הכשרה ארוכה בתחום. המפגשים מתקיימים בבריכה מחוממת, בה טמפרטורת המים עומדת על 34 מעלות. הסיבה לחימום המים הינה אפקט השלווה אשר החימום מקנה וכן העובדה כי חום ממריץ את זרם הדם ומסייע לגוף.

כאשר מגיע ילד או מבוגר לחוג הידרותרפיה או טיפול הידרותרפיה נבנית לו תוכנית ייחודית המותאמת לצרכיו האישיים. התוכנית נבנית תוך מחשבה על יתר הטיפולים אשר מקבל האדם ושיתוף פעולה עם הגורמים הנוספים המטפלים בילד או במבוגר.

הרציונל מאחורי חוג הידרותרפיה הוא התזכורת שמעניקים המים לגוף משהותו ברחם. המים מחוממים ומשרים אווירת רוגע ושלווה. יש בפעילות במים הרגשת ביטחון, ללא תחושת סכנה מנפילה או פציעה. בנוסף, המים מקלים על כובד הגוף ומאפשרים תנועות רחבות יותר ללא תחושת כאב או קושי בשרירים ובמפרקים.

אנשים אשר יוכלו ליהנות מחוג הידרותרפיה הינם אנשים הסובלים משיתוק מוחין (CP); בעיות רגשיות; דיכאון וחרדה; שיקום לאחר שבץ מוחי; התמודדות עם לחצים ומתחים; פיברומיאלגיה ותשישות כרונית; היפר אקטיביות ובעיות קשב וריכוז (PDD, ADHD); איחור התפתחותי ופיגור שכלי; שיקום לאחר תאונה; תסמונת דאון; נשים בהיריון ועוד.

מפגשי הידרותרפיה מומלץ לבדוק כאופציה לטיפול פיזי או רגשי וכמקום מחזק וממנף לילד או למבוגר. החוג מתקיים באופן פרטני וכיוון שהמדריכים מנוסים ביותר הם הופכים להיות דמויות מחזקות בחייו של המשתתף. החוג אינו משלב שחיה או לימודי שחיה אלא עובד על תנועות של הגוף וחיזוק שרירים ומפרקים.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב